TIJDELIJKE AANBIEDING
PRIVATE OFFICES
Schrijf u in voor een kantoorruimte tussen juni en september 2022 en betaal slechts 4000€ huur per maand (all-in, btw excl.) gedurende zes maanden! Introduceer een nieuwe huurder, en geniet gedurende 12 maanden van dit voordelige tarief!*
COWORKING
Boek tussen juni and september 2022 jouw plaats in onze co-working en betaal zes maanden slechts 125€ per maand (all-in, btw excl.)! Wanneer u een nieuwe huurder aanbrengt, geniet u 12 maanden van dit uitzonderlijke tarief!*
* Aanbieding geldig voor contracten afgesloten voor een minimale duur van 12 maanden. De periode waarin het gereduceerde tarief geldt (6 of 12 maanden) start bij de aanvang van het huurcontract.
Ontdek onze flex-offices en coworking
Kantoren, meetings en events in een inspirerend kader
Een bedrijvencentrum met kantoren, een coworking, een auditorium en meeting rooms, gelegen in het historische kader van de oude Veeartsenijschool in Anderlecht. U kan er niet alleen genieten van een allesomvattende service maar ook van een gemeenschappelijke ontspanningsruimte.

Laat uw logistieke zorgen maar aan ons over en focus u volledig op de uitbouw van uw activiteiten en het succes van uw onderneming! Nu het belang van verantwoord ondernemen toeneemt, kan THE FACULTY als lage-energiegebouw de pleitbezorger zijn van uw ecologische principes: uitgerust met lockers en douches, is het klaar om uw fietsende werknemers te verwelkomen. Bovendien is de locatie op wandelafstand van het Brusselse Zuidstation gunstig voor uw werknemers die kiezen voor het openbaar vervoer.
Meer weten over onze dienstverlening?
Download de brochure en lees er alles over!
Waarom kiezen voor THE FACULTY?
- Lage-energiegebouw: een laag energieverbruik betekent weinig impact van van stijgende prijzen
- Uw kantoor als eco-responsible visitekaartje
- Fietsvriendelijk met douches & lockers voor werknemers
- Makkelijk bereikbaar met de auto en per openbaar (dichtbij station Brussel-Zuid)
- Full service: zorgeloos concentreren op uw onderneming
- Een auditorium voor 180 personen
- 7 vergaderzalen voor 4 tot 40 personen
- Flexibele uitbreidingsmogelijkheden
- Een gemeenschappelijke ontspanningsruimte
- Een receptie met de glimlach & dagelijkse postbedeling